روزنوشته‌های یک توسعه‌دهنده

برسد به دست استودیو کچاپ

۱ دیدگاه



سلام رفقا
روز اولی که بازی های خفنتان را مثل استک هرو یا تو کارز را دیدم و استراتژی فقط یک انگشتتان را کشف کردم ، توی دلم صد آفرین گفتم به ایده هایتان و اجرای خفن ترتان و به دوستانم از آینده درخشانتان گفتم ، اما رفقا این که در شش ماه گذشته اِن ملیون بازی ریلیز کرده اید که یکی از یکی بدرد نخور تر است ، یعنی خلاقیت و کیفیت را فدای صدر لیست گوگل پلی و اپ استور بودن کرده اید که واقعا ناراحت کننده است.اصلا اهمیتی ندارد که با این استراتژی دو هفته یک بازی چقدر پول در می آورید، اصلا.حتا اگر ارزشمند ترین استودیو بازی سازی جهان هم بشوید (که با این روش نزدیک به اسم استودیو هم نیستید حتا )شما هویتتان را در سادگی و خلاقیت تعریف کردید اما ویژگی دوم امروز کجاست؟. با این روش در کیس اِستادی های بیست سال بعد، شرکتی معمولی خواهید بود که رشد سریعی کرد و بعد با کپی کردن هزار باره ی خودش، شروع کرد به خراب کردن شهرتش. بازی های خوب و خلاقانه بسازید لطفا.همین.

صدرا

پی نوشت:نسخه انگلسیش که خیلی لحن ملایم تری داشت رو فرستادم به ایمیل رسمی شون.



برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

  1. Sadra Alizadeh می‌گه:

    ببینیم چی میگن! ولی عمق مطلب رو حتما برسون بهشون! هرچند که احتمالا جواب هاشون خیلی رسمی و مزخرفه!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *